Hatiku


ada la seorng gadis ni dia baik,pemurah,memberi kasih sayang yg adil n mcm2 agi sjk aq knl kat fb
aq happy sangt sebab dpt knl gdis yg sebaik dia,,,
sejak 2 aku rpt sngt ngn dia.... aku knl dia pon time dia komen kat pautan blog aq...
aku selalu berbual ngn dia .... dia dah mcm kawan baik n mak aku dah
sebb setiap kli aq ade mslah msti aku bgi thu dia..
tpi ...apakan daya   aq x penah jumpa dia  n dgr sura dia... nk sngt webcam ngn dia tpy aku 
tkut dia x nk....ok 2 x pe ilex2...mungkin suatu hri nnti aq dpt jumpa dia...
er... knpa la hty aq ni nk sngt jumpa dia... ya  allah.... semoge suatu hari nnti aku jmpe dia 
InsyAllah nk tgk fb dia x??
Nurhanis Qamarudin
n blog dia  Nurhanis Kamarudin try la klik kalaw nk tgk ... jgn lupa follow dia n aku k...thnks..
Love u All...


No comments:

Post a Comment