Apa-2 Jela...


Lama tak update blog guna blog ni huu rindu nya ni la blog aku dari darjah 6..
Apa-2 jela....
Salam Ramadhan Untuk Semua Umat Islam Muslimin Dan Muslimat! 
Semoga Ramdhan Ini Puasa Penuh Dan Cuba Mengubah Diri Lebih Baik Daripada Dulu!
Sekejap jer aku dah form 1 kan,kan?
Haha... sedara mara aku yang datang dari jauh mesti peluk aku time raya sebab dorung jarang
tengok aku.. maklum la anak bongsu kan? haha..
Korang! da beli baju raya belum! aku belum lagi... tinggal lagi 2 minggu jerk lagi jerk kan?
kmpem nak duit raya kan? hehe ... selepas raya jer lagi 2 minggu tu befduy aku jangan lupa bagi hadiah duit
dah banyak-2  dapat time ary raya tuh! keh3! gurau jerk... Wish pon tak pe ... tu pon tanda hadiah bagi aku!
Orang pertama yang wish aku nanti agak-2 nya sapa yerk ...Laki ke perempuan? just waiting! haha..siapa la Orang istimwa bagi aku tuh! K takpa-2 lambat lagi la just relax haha.. lambat lagi aku nak tua lagi 4 minggu haha... hari isnin lak tuh! mesty rmi wish sapa la orng pertm2 ish! x sabar betul aku haha...
apa2 pun jangan lupa wish k kawan-2 !

No comments:

Post a Comment